woensdag 16 januari 2008

Welkom


Vandaag heb ik een blog gemaakt.
Ik zal me even voorstellen.
Ik ben Renske en ben 25 jaar.
Ik woon samen met mijn man Frank, ons zoontje Niels en onze 3 poesjes Kitty, Lotje en Robby in het midden van Nederland.
Ik ben erg graag creatief bezig. Ik maak oa zelf draagzakken voor babys, dreumessen en peuters en ik maak erg veel kaarten.
Ik maak kaarten met verschillende technieken, maar momenteel het meeste met stempels en scrappen.
Ik zal met regelmaat dingen laten zien die ik zelf gemaakt heb.

Deze kaart heb ik gemaakt met behulp van mijn craft robo en een magnoliastempel.

1 opmerking:

  1. Hoi Daisy

    Wat leuk dat je een berichtje hebt achter gelaten. Je bent de eerste leuk hoor!
    En er zullen nog met regelmaat nieuwe dingen op mn blog komen.

    Groetjes renske

    BeantwoordenVerwijderen