dinsdag 17 juni 2008

Naar de camping

Zaterdag zijn niels en ik naar mijn ouders op de camping gegaan.
Daar waren mirjam, anders, rutger en eline ook.
We hebben er een heerlijke dag gehad en zijn er echt even lekker tussenuit geweest.

Hier zittenw e lekker een broodje te eten. Niels bleef lekker op het stoeltje zitten die mama voor de kids gekocht heeft.

Het loopfietsje was iets te groot voor rutger, maar als hij er verkeerdom op ging zitten kon hij er goed mee vooruit komen

Rutger keek me erg lief aan.

Eline was de loopfiets aan het bestuderen

De carvan van mijn ouders. Mirjam en rutger en eline staan ook op de foto
lekker bij de zandbak

heuveltje op, heuveltje af. Niels had er de grootste lol om

Dat vond rutger ook interessant en ging gezellig met niels meedoen.


even kijken hoe niels het doet
en dan gaan we gezellig met zijn 2en


eline was niet zo fit en hing even lekker op de benen van anders
niels kwam even kijken bij mijn vader en mij
niels was mama aan het helpen met het eten koken en ging er snel emt het vergiet vandoor
commentaar geven over het eten koken over het deurtje heen. en een lol dat hij had
nog even wachten tot het eten klaar was en spelen in de doos met de afwasbak
wat een mooie hoed

Geen opmerkingen:

Een reactie posten