dinsdag 15 juli 2008

Het hartje klopt


Vanaf vandaag kan ik het iedereen vertellen, Ik ben zwanger!
We hebben vandaag de eerste echo gehad van ons 2e kindje en het hartje klopt.
Wat is het toch bijzonder om zo'n klein mensje te zien dat in je buik groeit.
We hebben de beentjes gezien, de armpjes, de ruggewervel, het hoofdje, de kaakjes enz. Het was echt genieten. En het belangrijkste was dat we een goed kloppend hartje zagen.
Bij niels hadden we al in een heel vroeg stadium echo's waardoor we al snel wisten dat het hartje klopte. En bij dit kindje was dit de eerste echo. Maar na lang wachten was het dus zo ver.
Op 29 januari ben ik uitgerekend. Schiet dus alweer op. Aankomende donderdag ben ik aweer 12 weken zwanger.




1 opmerking:

  1. Wat een wonder toch, dat je zo'n klein mensje al op een foto kunt zien :)

    Ik ben heel blij voor jullie en wens jullie samen heel veel geluk toe!

    Knuffel Cheryl

    BeantwoordenVerwijderen