vrijdag 2 januari 2009

Onze nieuwe woonkamer

Met de verhuizing gaat het erg goed. De meeste dingen zijn nu klaar, dus ik kon foto's gaan maken.
In de woonkamer moet de lamp boven de eettafel nog opgehangen worden, het muurtje achter niels zijn speelgoed nog geverfd worden en de gordijnen moeten nog korter gemaakt worden. verder is de woonkamer helemaal klaar.

Dit is mijn computerhoek. de box hebben we al neergezet.

Dit is de zithoek
Dit is het speelhoekje van niels
Dit is de eethoek
En dit is mijn hobbyhoek. In dit huis heb ik mn eigen hobbytefel en hoef ik niet meer aan de eettafel te hobbyen. dat vind ik toch wel erg fijn.

1 opmerking:

  1. Wat is het mooi geworden Renske, en wat heb je een heerlijk hobbyhoekje zeg!!!
    Zo te zien heeft Niels het al helemaal naar zijn zin, lekker buiten spelen wat moet dit heerlijk zijn voor je mannetje en ook voor de kleine die straks gaat komen!
    Ik wens je heel veel woonplezier!!!

    lieve groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen