zondag 11 juli 2010

wist je datjes... Thijs

Thijs is aan het logeren bij thea, deze wist je datjes stuurde ze net:

* Chica en snowy heten ook kitty (titty)

* als snowy boos is en me krabt is het nog erg hard lachen!

* weet je dat je om thea's kleed rondjes kan rennen?

* weet je dat als de huistelefoon van thea gaat het altijd mama is? (dit keer dan toevallig mama van thea...) mama... mama.... mama... hoor je dan...

* weet je dat megablocks ook in d emagnetron kunnen?

* weet je dat ik precies weet wat er waar staat in thea's keuken?

* weet je dat als ik kiekeboe doe achter de gordijnen thea dan heel erghard moet lachen? z emoet er dan om huilen omdat ze door heeft dat ze mij  niet ziet... ik roep dan kiekeboe achter het gordijn want ik kan de uitgang  niet meer vinden!

* weet je dat als je op hegt balkon staat en je thea roept? ze dan in de slaapkamer tevoorschijn komt op het balkon? zo gek!

* weet je dat als de bal onder de bank ligt en je heel hard roept dat hij dan nog niet naar je toe komt rollen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten