woensdag 1 juli 2009

met de bus naar opa jan steven en oma arina

Zondag zijn Niels, Thijs en ik met de bus naar nieuwegein naar mn ouders gegaan.
Toen ik aan niels vertelde dat we met de bus naar opa en oma gingen bgon hij hard te lachen en wilde hij meteen de deur uit rennen.
Ik had de dubbele buggy mee en thijs is er heerlijk in in slaap gevallen.
Niels zat gezellig naast me en hij keer zijn oogjes uit. Hij vertelde alles wat hij tegenkwam, van bus, tot broem (motor) tot auto en zelfs een piep piep (politiewagen)
Bij opa en oma kreeg niels een domino spel. Hij had het nog nooit gespeeld maar hij snapte al snel wat hij moest doen en ging gezellig met opa domino spelen.
Thijs heeft heerlijk geslapen en gespeeld bij mijn ouders.
Niels had geen zin om te slapen dus om half 3 zijn we weer richting zeist gegaan.
Het begin van de rit was hij zeer spraakzaam en hoe verder we kwamen hoe stiller hij werd. 10 minuten voor we aankwamen viel hij in slaap.
Hij is dus in de avoind vroeg maar voldaan naar bed gegaan.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten