zondag 12 juli 2009

verjaardag van oscar

Gisteren was mijn neefje oscar jarig. Hij werd alweer 3 jaar.
Vandaag vierde hij het voor zijn neefjes en nichtjes. Oma Oma (mijn oma), Opa jan steven (mijn vader) oma Arina (mijn moeder) waren er ook. Verder kwamen ook mijn zus mirjam, haar man anders en mijn neefje en nichtje rutger en eline.
We zijn met de bus er naartoe gegaan. Niels ziet dat als een leuk uitstapje en het was weer erg gezellg. Niels kijkt zijn oogjes uit in de bus en verteld alles wat we tegen komen.
Bij oscar is niels heerlijk gaan spelen met de autobaan en daarna met de treinrails.
Daarna weer met de bus terug naar huis. Toen we naar de bus liepen liep[en we langs de auto van mn ouders. Niels had dat meteen door en ze: toto popa poma!! De bus was veel te laat maar niels heeft heerlijk in het bushokje op een bankje zitten wachten.











1 opmerking:

  1. Ha zus,

    Wat een leuke foto's van zondag! Het was ook leuk die kleintjes (en wij groten) om weer is bij elkaar te zijn!)!

    Tot snel?!

    Kus,
    Mir

    BeantwoordenVerwijderen