zondag 2 augustus 2009

babydrinken buzzen


Voor www.buzzer.nl mag ik dit keer babydrinken buzzen.

Buzzen houd in: Uittesten van producten, anderen laten testen van de producten en over de pruducten praten.
Ik moet mijn bevindingen over het product en de bevindingen van anderen die het via mij uitgetest hebben rapporteren aan buzzer. Zo kunnen ze het product verder ontwikkelen / verbeteren.

Dit keer mag ik dreumesmelk van nutricia buzzen.
Gisteren kreeg ik de buzz kit binnen.

In totaal 20 halve liter pakjes met kant en klare babymelk (vanaf 6 maanden) een serie knuffeldoekjes en informatieboekjes.

Mijn eerste bevinding is is dat thijs het lekkere melk vind. Wat ik wel lastig vind is dat het pakje met een kliksluiting dicht gaat en niet met een schroefdopje. Zo kan je de melk niet echt makkelijk meenemen, tenzij je het van te voren overgiet in flesjes.

Niels en thijs vinden beide de knuffeldoekjes erg leuk!

binnenkort ga ik een aantal pakjes meenemen naar de meeting van de zwangerschapsgym groep van thijs. Ben benieuwd wat zij ervan vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten