zaterdag 10 mei 2008

Les 14

De laatste weken ben ik weer druk verder gegaan met mijn cursus digitale fotografie en beeldbewerking.
Ik heb ze ingestuurd en de cijfers weer terug gekregen.
Voor les 14 heb ik een 8 gekregen.
Dit was de opdracht waarvoor ik een fotoshow heb gemaakt van fotos met niels (staat al eerder op mijn blog)

Het commentaar dat ik kreeg was:

Beste Renske,

Wat een prachtige serie foto’s van de 1 jarige Niels. Ook mooie teksten erbij.

Het leuke van deze manier van presenteren is dat je er een hele serie foto’s van een onderwerp mee kunt laten zien. Daardoor wordt het meer dan een foto en kun je een heel verhaal vertellen. Het toevoegen van de tekst geeft je de mogelijkheid om dat verhaal nog duidelijker te maken. Mooie fotografie en ook een gezellig geheel. En je ziet het grote voordeel van zo’n diapresentatie ook als je per e-mail foto’s wilt versturen, je hoeft er maar op te klikken en de foto’s staan op je scherm.

Prima gedaan.

Waardering: 8

Met vriendelijke groeten

Ko

Geen opmerkingen:

Een reactie posten