zaterdag 17 mei 2008

vla

Niels is gelukkig weer bijna de oude. Zijn koort is weg en hij heeft weer zin om te eten en drinken. Uiteindelijk knapt hij toch nog wel heel snel op.
Vanavond voor het slapen kreeg hij een beker vla. Door de tuit drinken ging een beedje lastig want daar was het iets te dik voor. Dus heb ik de dop eraf gehaald en wilde ik hem helpen met voorzichtig te drinken. Maar daar was niels het niet mee eens, hij wilde het zelf doen.
Tja, dat mocht wel, alleen toen zat hij er wel helemaal onder.

Een hele grote slok.


Als het niet meer in mn beker zit, dan probeer ik het gewoon met mijn handjes op te eten. Het is wel wat dun, want ik kan het niet oppakken


Maar mn vingers aflikken werkt ook heel goed


Zit er nog iets in mn beker?

Toch maar even proberen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten