woensdag 20 februari 2008

Dierentuin Amersfoort

Maandag zijn we naar de dierentuin in Amersfoort geweest.
Het was wel wat koud, maar niels genoot er enorm van.
Deze olifanten stonden best ver weg, maar met mijn telelens kon ik hem duidelijk op de foto krijgen.
Deze foto stond bijna niet stil, maar ik heb hem gelukkig goed op de foto gekregen.
Deze foto vind ik zelf erg goed gelukt. Het bevertje is goed duidelijk en scherp op de foto.
Nog een olifant

De macro stand uitgeprobeerd bij een paar sneeuwklokjes
Bij deze foto heb ik de telelens weer gebruikt
De aapjes zaten heel ver weg, maar toch kreeg ik ze op de foto.
Dit was erg schattig. Dit aapje zat te spelen op het ijs.
Er lag een dun laagje water op het ijs en dat schroof hij steeds aan de kant.
Hij draaide steeds rondjes op het ijs en spetterde met zijn pootjes.
Ook dronk hij soms wat water van het ijs.

Een fontijn bij het apeneiland
Een hoop aapjes op een rijtje
Een ezel
Een pauw.
Ik wilde graag een foto van heel dichtbij maken en ben steeds een stukje dichterbij gekomen.
Heb best een leuke serie fotos van de veren van de pauw gemaakt.
Dichterbij dan dit kon ik helaas niet komen. maar de foto is wel erg mooi en scherp geworden.
Deze lama was erg raar aan eht doen met zijn mond.
Niels vond dat erg leuk en ging tegen hem kletsen.
Hier had hij zijn mond dicht
Een beest op de savane. Van bovenaf genomen.

Frank die van de glijbaan af gaat. Hij kan niet wachten tot niels meegaat.
Niels aan het genieten.
Een neushoorn
en zijn vrouwtje

neushoornvacht met de macro stand genomen.
een pinquin
een standbeeld die daar stond
een foto van dichtbij
een aantal stokstaartjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten