zaterdag 23 februari 2008

Les 13


Les 13 ging voornamelijk over het maken van foto's van bewegende beelden.
De opdracht was het maken van een serie foto's van spelende kinderen.
Nou dat lukte mij wel :)
De foto hierboven heb ik ingestuurd. Niels kijkt vaak recht in de camera, maar bij deze foto ging hij op in zijn spel.
Ik heb ruim 100 foto's gemaakt om op veel momenten zijn spel vast te leggen. De keuze was best lastig maar de foto hierboven vond ik het beste gelukt.

Een paar foto's die ik verder gemaakt heb zie je hieronder.
Niels lekker aan het drinken
Niels kijkt recht in de camera
Een zeer ondeugende niels. Jammer dat zijn gezicht er niet helemaal op staat, maar ik vind de foto wel erg mooi.
Niels vond zijn ballenbaan erg lekker
Niels lekker aan het spelen
Niels met de ballenbaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten