zondag 17 februari 2008

Klussen bij Gonneke

Vandaag zijn Niels en ik gaan helpen met klussen bij Gonneke en Jeroen.
Er moest een kledingkast in elkaar gezet worden.
Daar zijn Jeroen en ik druk mee aan de slag gegaan terwijl Gonneke zich met Niels en haar huiswerk bezig ging houden.

Hier was Niels heerlijk aan het spelen op de luchtbedden van Gonneke en Jeroen.
Hun bed word maandaag pas gebracht en daarom slapen ze nog even op luchtbedden.
Niels vond het erg leuk om op te spelen.



Vanaf de 12e verdieping waar Gonneke en Jeroen wonen ben ik mn fototoestel weer uit gaan proberen. Deze foto is met de gewone lens genomen en ik heb helemaal ingezoomd.

Dit is ook de gewone lens. In de verte is vaag de Dom van Utrecht te zien naast het grote gebouw.
Deze foto is met mijn telelens gemaakt. Hier heb ik helemaal ingezoomd.
Het bos met de telelens. Ook vanaf de 12e verdieping.
De snelweg met de telelens.
Auto's met de telelens.
Een rijdende auto met de telelens. Ook vanaf de 12e verdieping.
Het parkje achter de flat van Gonneke en Jeroen.
Hier zat Niels lekker te spelen op Gonneke haar schoot.
Niels keek af en toe naar Gonneke en begon toen hard te lachen.
Grote Lol om Jeroen die aan de tafel zat.
Dit is de kast die we in elkaar gezet hebben. Hij pas precies in het nisje naast de voordeur.
Niels gezellig aan het spelen in het campingbedje terwijl Gonneke haar schoolwerk probeerd te maken.
Niels aan het spelen met het bakje waar zijn fruit in zat.
Met de lepel zat hij op het bakje te tikken.
Een foto van Gonneke achter haar PC.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten