zondag 10 februari 2008

Digitale fotografie en beeldbewerking

Ik ben bezig met een cursus Digitale fotografie en beeldbewerking.
De laatste tijd heb ik er te weinig aan gedaan, maar vandaag heb ik hem weer goed opgepakt.
Les 9 had ik al gelezen, alleen had ik de opdracht nog niet gemaakt.
De les ging over goede vakantiefoto's maken.
De opdracht was:

Probeer een foto te maken van een detail dat u onder de aandacht wilt brengen.

We moesten in totaal 2 foto's maken en die insturen.
Ik heb gekozen voor de volgende foto's


Beide foto's heb ik gemaakt in Zeist.
De watertoren is erg mooi gerestaureerd en nog niet zo heel lang af. Ik vind de tekeningen op de toren erg mooi.
De andere is van een poortje bij de begraafplaats. Ik vind het erg mooi om daarlangs te lopen en door de poort een mooie tuin te zien. Pas een stuk verder begint de begraafplaats.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten