vrijdag 15 februari 2008

Nieuwe camera


Ik heb van Frank alvast mijn verjaardagskado gekregen.
Het is een super mooie digitale spiegelreflex camera met een gewone en een telelens.
Ik ben er ontzettend blij mee.
Ik heb alleen nog maar binnen foto's kunnen maken, maar dat heb ik ook flink gedaan.
Hier een aantal van de foto's die ik de afgelopen dagen gemaakt heb.

Niels kan erg goed staan en bij de tafel komen. Hij weet dat hij er geen dingen af mag pakken, maar toch blijft hij het proberen. Hier keek hij heel ondeugend of ik in de gaten had dat ik keek.


Niels is lekker aan het spelen. De batterijen van de ballen baan zijn bijna op, dus de ballen komen er niet meer uit. Hij ging even kijken waar de ballen nu bleven.
Tja, wat zullen we nu eens gaan doen?


Lekker broodje eten.




Niels was een beedje moe toen ik met de camera ging spelen.


Hier was hij erg moe en boos.


Lekker spelen met het potje.


Lekker boekje lezen.



Gewoon een hele mooie foto van ons mannetje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten