zondag 17 februari 2008

zaterdag 16 februari

Niels vind het erg leuk om met zijn stoeltjes te spelen.
Hij rammelt dan flink aan de stoeltjes en knalt ermee tegen de tafel.
Dat geluid is natuurlijk erg mooi.


Niels is erg goed in het maken van gekke gezichten.
Het is me eindelijk een keer gelukt dat op de foto te zetten.

We zijn in Veenendaal gaan wandelen omdat Frank daar naar een winkel wilde.
Onderweg heb ik een serie foto's gemaakt om mijn toestel uit te proberen.
Nog een keer de eendjes, maar dan wat ingezoomd.
Het was erg koud en niels was moe.
Hij zat heerlijk in de buggy helemaal ingepakt.
Hier was hij lekker een broodje aan het eten.
Toen we bij het spoor kwamen gingen de bomen dicht, alleen stond de bus iets te ver naar voren.
De spoorbomen konden net niet helemaal dicht.

Gelukkig reed de trein heel langzaam voorbij, maar het scheelde niet veel of hij was tegen de bus aan gereden.
Bloemetjes
Knopjes
Dit vind ik zelf erg leuk om te doen. Takken van bomen op de foto zetten met een helder blauwe lucht.

Niels was heel moe en is in de auto lekker in slaap gevallen.
Thuis kreeg hij een doosje met rozijntjes en die is hij achter de deur in een hoekje lekker op gaan eten.
Deze foto is genomen met mijn gewone lens helemaal ingezoomd.
Hierbij heb ik mn telelens gebruikt en heb helemaal ingezoomd
vind het verschil wel heel mooi.
Deze foto van kaarsen heb ik met een speciale stand op mijn camera gemaakt. Vind het effect erg mooi, alleen moet het de volgende keer wel met een statief genomen worden want veel van de foto's waren bewogen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten